试听:
歌词:
Vielä eilen hetki sitten 昨天,几分钟前 Olin suuri kuin jättiläinen 我是一个伟大的巨人 Suuresta suusta suureen ääneen 大嘴说出来 Lausuin sanoja, huusin ääneen 我说的话,大声喊道 Sanoja siitä, mitä mieltä 的话,你的观点 Olen teistä ja teidän töistä 我是你和你的工作 Puhuin puolesta, puolesta maan 我的代表,代表一个国家 Joka jalkojen alla upottaa 脚下一沉 Kuuta katson, kuka sen omistaa 我看着月亮,谁拥有它 Kenen on taivas, kenen on tämä maa 谁是谁的天堂,是这个国家的 Kenen kehtoa kalma keinuttaa 谁的卡尔马摇动摇篮 Kenen toimesta me täällä kuljetaan 谁在这里,我们走 Kuuta katson, kuka sen omistaa 我看着月亮,谁拥有它 Kenen on taivas, kenen on tämä maa 谁是谁的天堂,是这个国家的 Kenen kehtoa kalma keinuttaa 谁的卡尔马摇动摇篮 Kenen toimesta me täällä kuljetaan 谁在这里,我们走 Mätäs mättäältä, metri metriltä 每米的丘陵 vaivun maahan, maahan vetiseen 我地的水 Täällä on turhaa, turha on huutaa 这里是无用的,多余的尖叫 sillä täällä ei sanoja kuulla 因为这里没有听到的话 Nämä linnut laulavat minulle 这些鸟在为我歌唱 kertovat siitä, kuinka on pientä 告诉我,你是一个小的 elo yhden, yhden ihmisen 一个月,一个人的 Sillä tämä maa on ikuinen 这个国家是永恒的 Kuuta katson, kuka sen omistaa 我看着月亮,谁拥有它 Kenen on taivas, kenen on tämä maa 谁是谁的天堂,是这个国家的 Kenen kehtoa kalma keinuttaa 谁的卡尔马摇动摇篮 Kenen toimesta me täällä kuljetaan 谁在这里,我们走 Kuuta katson, kuka sen omistaa 我看着月亮,谁拥有它 Kenen on taivas, kenen on tämä maa 谁是谁的天堂,是这个国家的 Kenen kehtoa kalma keinuttaa 谁的卡尔马摇动摇篮 Kenen toimesta me täällä kuljetaan 谁在这里,我们走 Kuuta katson, kuka sen omistaa 我看着月亮,谁拥有它 Kenen on taivas, kenen on tämä maa 谁是谁的天堂,是这个国家的 Kenen kehtoa kalma keinuttaa 谁的卡尔马摇动摇篮 Kenen toimesta me täällä kuljetaan 谁在这里,我们走 Kuuta katson, kuka sen omistaa 我看着月亮,谁拥有它 Kenen on taivas, kenen on tämä maa 谁是谁的天堂,是这个国家的 Kenen kehtoa kalma keinuttaa 谁的卡尔马摇动摇篮 Kenen toimesta me täällä kuljetaan 谁在这里,我们走
下载:
https://pan.baidu.com/s/1QBNkEGVQRRcgF9baaLwrgQ
提取码:
|